new day

bismillah

hari yang berganti semakin meninggalkan kenangan dan sejarah ke belakang. diam,banyak perkara berlaku samada yang baik, buruk, mengembirakan dan mendukacitakan. anehnya, kita masih disitu melaluinya sambil ketawa, menangis, berduka atau bergembira.


9 April. tarikh yang aku anggap bermakna pada diri aku. aku lahir dari pasangan yang aku anggap antara manusia yang hebat dan bermakna yang aku gelar ABI dan UMI. terima kasih tidak mampu diucapkan kerana tiada nilai pada aku untuk ucapan itu. pengorbanan dan segala didikan yang diberi hanya mampu diterjemahkan melalui hasil didikan dan garapan mereka terhadap kami adik-beradik. hanya doa semoga Allah mendekatkan mereka disisinya mampu aku terapkan sehari-hari agar mereka beroleh kesejahteraan di dunia dan di akhirat.amin...


Laugh your heart out. Dance in the rain. Ignore the pain, love and learn, forget and forgive because you only have one life to live.


kawan datang dan pergi.tapi sahabat??masih setia kah mereka disana. being for good and bad for us. for beautiful and ugly...tepuk dada,tanya hati. people like to judging, let them judging,let them playing and let them singing, coz i don't care about a single pieces of them. kepentingan sekarang yang harus didahulukan adalah mencapai apa yang sudah dirancang sejak beberapa bulan. pray for me. terima kasih Ya Allah semoga kau permudahkan urusan hambamu.


~smize~

Comments

Popular Posts