love passion

pernah terlintas kekadang apa yang sering manusia lihat pada sesuatu objek.secara fizikal atau transisi lain. isu yang aku baru-baru ni terasa macam harus aku fikirkan adalah, 'apa yang lelaki lihat pada perempuan dan vise versa'

lelaki =cantik,putih lemun, body solid

perempuan =kacak,ada audi


emm..memang luaran la orang pandang dulu. bila difikir balik.abis sape nak kawen dengan si huduh?si gemuk? si miskin? si hitam??? realitinya, tak kira la orang tu cantik ke miskin ke atau GEMUK, kalau dah jodoh,memang kawin jugak.tak kira lah lepas tu bercerai ke atau bersaman dalam mahkamah.


kenapa aku highlight GEMUK. isu ini bukan boleh 'make fun off'. ini isu sensitif. WTH yang kamu boleh ketawakan orang didepan muka pasal perkara ini. it's not a joke bitch!!!seriously, blog aku ni bukan aku nak mencarut bagai. tapi 'manusia'(manusia ke???) yang tak alert dengan sensitivity orang lain ni memang melampau.tak kisah la isu apa pon..even kau rasa kelakar nak mati,sila simpan ketawa buruk dan huduh tu..and u make me sick.tapi disebabkan aku ni masih ada manners and rasa hormat pada orang tua, memang aku tak maki la.n ayat psiko aku sendiri,beauty has their own discription. if u like,u look.if not,shut up!!


huhhh...salah ke apabila kita menjadi seorang yang berturus-terang? rasional setiap perkataan yang dikeluarkan memang kekadang tidak boleh diterima akal. tapi, manusia ni diberi pilihan sama ada sesuatu tu adalah betul atau tidak. jadi, pilihan sama ada mahu terima atau tolak juga ada ditangan sendiri.



maaf diatas kebiadapan ku~aku akan merenungi diri

wassalam

Comments

Popular Posts