super duper~

kita memasing ni semua ade pendapat n pandangan sendiri.smua org tu adacara and pegangan hidup memasing. tapi apa yg dapat menjadikan kita satu???Tolak ansur. Benda yg paling akhir org fikir harus dibuat. Bacul ke bila tolak ansur??tak Hot ke bila kau tolak ansur?? tak cool ke bila ko tolak ansur??

Aku keras kepala.so what??at least aku selalu beralah. nmpak byk perkara yg berlaku cam aku yg keras kan pendirian supaya pegangan aku diterima or i'm da winner. tp at the end, aku sebenarnya yg kena mengalah. emm..ade ahh gak kekadang 'stone head' aku ni memang tahap tak ley nak bendung.

Orang tak kan faham kita coz kita pon mmg ssh nk faham org.cakap ah camne pon..that's reality n fact. even put ur self under my panties pon same gak..word NEVER appear pnye ah..


so,let just be diri sendiri. Yg 'Geek', Hot, Kewl, CUte, sweet or wat eva lagi as long as we can being together, i dont care.

Comments

Popular Posts