youtubeing

You Tube.smua org sama ada sganja atau tak,mesti pnh msk site ni.akhir2 ni,aku sgt follow ngan 1 mamat rasic yg bagi aku bebakat n lawak nak mati.Shane Dawson.walaupn realiti aku tau dia ni Yahud,tp aku follow je vid2 yg dia pos kat YT.hell yeah.lawak dia boleh sebabkan mati putus urat kencing ok!! n dia sgt bebakat n kreatif.
aku syorkan sesape yg rase beminat tuk jd director film or drama or beminat ngan bidang2 penerbitan,baek korg bermula dgn cara yg mudah.Youtube.knpa tak??

fakta n imaginasi. 2 perkara yg berlainan maksud.tp kalau digabungkan,sgt hebat hasilnya.smua benda yg kita buat dalam sedar atau tak sebenarnya ade 2 elemen ni.imaginasi yg diangan-angankan..fakta yg realiti..kitaran kehidupan.nowdays..sgt menarik jika bertafakur n berfikir mengenai apa yg dilalui dan bakal ditempuh.alam dewasa.hebat kan??ini yg penah dikejarkan pd satu masa dahulu semasa remaja n kanak2...'best nye jadi dewasa'..monolog dimasa lalu.bila dah melalui hari2 'dewasa'..zaman kanak2 dan remaja diimbas.

menyambut sweet 17 hingga 20.dirasakan langkah kealam yg hebat dan bebas akan bermula.tapi bila melihatkan pertambahan lilin atas kek dri tahun ke tahun,pasti akan terdetik 'cukup dengn jumlah itu' 'jagn betambah lagi lilin itu'..hidup mesti diteruskan..

smize~

Comments

Popular Posts