excident

minggu ni sedih sebab kazen yg rapat dengan aku kemalangan.kemalangan yg tak dijangka,malang tak berbau..tepat ngan pepatah lama..dua bulan lepas baru je jadi pengapit masa dia kawen, sabtu baru ni besamaan 7/8/2010, dia da telantar tebaring kaku..bedarah.sedih..tak mampu nak kate perasaan..air mata confirm nak turun..

dia sorg yg baek.kwan, sepupu, teman dan anak yg baek di mata aku..bila ingatkan dia yang lemah kat katil ICU hospital, buat aku nk pandang inai yg aku pkai masa jd pengapit dia.msih ade even da di ujung kuku..kenapa dia??

pecah limpa,tulang belakang patah, rusuk kiri n kanan patah dalam 8 jumlahnya, hati koyak, telinga hampir putus, dan yang paling aku sedih, dia mengandung 5 week.rase baru je last week dia kasi tau yang priod da lambat..sekarang..tak mampu nak berkata-kata..

salah siapa??
adakah layak kenderaan penyelamat negara yang melakukan perjalanan dalam keadaan merbahaya seperti tu??yea,memang ade kecemasan..tapi sekurang-kurangnya, jalan raya masih ada undang-undang.semua jenis kenderaan ada atas jalan raya, pelbagai jenis org yang mempunyai tujuan berbeza ada juga atas jalan raya..tak patut hanya sebab satu kebakaran, wujud pulak satu kemalangan yang hampir meragut nyawa..kebakaran dah pn berlaku, pihak tu hanya akan datang memadam kebakaran,dan mengawal keadaan..

macamana seterusnya??bagaimana dengan dia??hanya Allah s.w.t je yang tau keadaan nya..
semoga dia selamat dan sihat seperti biasa...

amin..

Comments

Popular Posts